Tråd: Hage 2022
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-22, 13:55   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2022

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Ja, på tide å glede seg til våren!
Jeg har begynt å spare til ordentlig drivhus, etter at jeg ble bitt av basillen med mitt lille biltema-drivhus i fjor. Men hva skal man kjøpe, plast, glass, stål, aluminium? Hva er viktig å tenke på, hvor kjøpte du huset ditt Anne C?

Vi har laget drivhuset selv med gamle vinduer og planker. Verken en enkel jobb eller billig, men utrolig fint. Jeg elsker det. Det ble mye mer for seg enn jeg hadde sett for meg når vi startet. Det er mer eller mindre en hytte.

Det viktigste tror jeg er å kjøpe et som tåler klimaet om vinteren der du bor. Hos meg kan det potensielt komme veldig mye snø, og det var en av grunnene til at vi ville lage det selv.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat