Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-22, 14:59   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har alle grøt til jul? (spinoff)

Jeg er ikke oppvokst med grøt på lørdag eller noen annen spesiell ukedag, men langt oftere enn jeg har grøt nå. Jeg kan ellers ikke ha samme matrett så ofte som hver uke over tid uansett, uten å bli lei. Slik tror jeg nok det har vært for foreldrene mine også, for vi hadde ingen slike fastsatte middager. Det varierte veldig hva vi spiste på de ulike dagene.

Her vil ungene gjerne ha taco hver fredag og pizza hver lørdag. For meg funker det i perioder, men så må jeg bare ha noe annet, og la det gå noen uker før jeg spiser det igjen.