Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-22, 21:32   #1
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken robotstøvsuger?

Det sikkert mange tråder om dette, men jeg har så sært hus og dermed sære krav. For det første har vi høye terskler så den må uansett bæres fra rom til rom.
Så den behøver ikke være så jævlig smart. Den behøver heller ikke passe seg for trapper, vi har trappegrind.
Men jeg vil gjerne at den går i laderen sin når den er i samme rom som den og trenger lading.
Og at den har god kapasitet. Kjøkkenet vårt er 36m2 og bør støvsuges og vaskes hver dag (natt).
I tilligg må den orke minst et rom til pr dag liksom

Den skal altså kunne både støvsuge og vaske. Og det må den gjøre godt.
Ha batteri nok til å støvsuge og vaske kjøkkenet mitt i løpet av natten.
Kunne håndtere mange forskjellige rom, men behøver ikke huske dem fra gang til gang så lenge den husker hvor laderen er.
Er det andre ting den bør kunne?
Vi har mye forskjellige gulv (tre, belegg, allock og grove fliser).
Jeg fikk en slik 500kr sak til jul, og han skal få flytte opp på badet når den nye kommer i hus. Men kapasiteten på den er ikke i nærheten av hva vi trenger.
Pris? Tja. Ikke 11.000kr som den dyreste jeg så på tek.no kostet.
Men halvparten kan jeg være villig til å legge i en slik om den er god.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat