Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-22, 09:36   #194
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Nå leser jeg (fortsatt) tre bøker:
Klara og solen av Kazuo Ishiguro, som jeg liker veldig godt
My Year of Meats av Ruth Ozeki, den er veldig morsom. Jeg leser den som oppvarming til hennes siste bok The book of Form and Emptiness.
Også har jeg Høyt - En reise i Himalaya av Erika Fatland liggende. Den er MEGATJUKK så det spørs om jeg kommer til å lese den fra perm til perm.

Har holdt på med alle siden november, men har lest litt andre innimellom. Jeg er med i en lesesirkel, så jeg leser både det vi skal lese til den og bøker bare jeg har lyst til å lese parallellt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat