Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-07, 16:28   #42
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere flinke nok til å klage?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Er det sant? Har du en regel/lov å vise til? Trekket på OTH vogna har fått et hull i sømmen, og jeg finner ikke kvitteringen. Kjøpte den på nett i vinter fra en norsk nettbutikk. Har ikke orket å klage fordi de sikkert vil ha kvittering.

En venn av oss som har drevet butikk sier at det står i kjøpsloven. Det er produsentens ansvar ved reklamasjon, ikke butikkens. Så han mener at man ikke trenger kvittering.

Jeg har prøvd meg med den flere ganger, og de fleste butikker gir seg. Men en sa en gang at de måtte vite NÅR den var kjøpt, og det har jeg jo i grunnen forståelse for.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat