Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-22, 09:02   #14
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man våge å planlegge utenlandsferie i sommer?

Foreldre er aktuelt reisefølge så lenge reisemålet er fint og turen er foreldrebetalt, tipper jeg. USA og Japan er nok i den kategorien.

Planlegger ikke familietur utenlands i år, heller, skjønt Japan egentlig var på blokka i 2020, men ble utsatt pga ikke pandemi, men fordi hotellprisene plutselig eksploderte pga OL. Vi snakket 86 000 for hotell, og i det leiet. Fordi det er en dyr tur og tett på folk med høyere smitterisiko, er Japan utsatt på ubestemt tid. Når vi begynner å reise igjen, blir det Europa, tenker jeg, og vil nok også tenke en tur hvor vi ikke et tett på folk. Slik det ser ut nå, reiser jeg utenlands med jobb i år, både vår og høst, første gang om noen uker.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat