Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-22, 13:07   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man våge å planlegge utenlandsferie i sommer?

Jeg elsker å reise, og blir helt dårlig av ikke få reist. Men jeg har ikke hatt noe lyst til å dra til utlandet de siste to årene. Jeg orker ikke å bekymre meg over plutselige nye regler og sånt. Da blir det ikke ferie for meg. Så jeg belager meg på å tilbringe ferien min i drivhuset mitt, aka hytta i hagen. Jeg tror det blir bra også. Og så er jeg superklar til å reise når det føles trygt. Heldigvis er mannen enig med meg når det gjelder reising. Gutta har selvsagt lyst til å reise. Eldste som blir 20 år i år blir garantert med oss neste sommer også hvis vi betaler for han.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat