Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-22, 09:54   #31
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

I forhold til finn, så ble bruktlageret av skøyter solgt ut ifjor pga barfrost i store deler av sesongen, kan være derfor det er lite utvalg på finn. Jeg ser at det nesten daglig legges ut skøyter i facebook gruppene jeg er med i, da hovedsaklig skøyter barn/ungdom vokser ut av.

Graf skøyter er veldig komfortable på, men har en annen legering i jernet, og er mere utsatt for hakk og slitasje ser jeg på sliperommet.

Det aller viktigste for skøyteglede er regelmessig slip. Hos oss er regelen ny slip etter ca 5-6 timers bruk, eller oftere om det er kamp eller uttak på gang. For den jevne løper kan man kanskje strekke slipeintervallene til en gang per 10 timer.