Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-22, 15:01   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.988
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en svart pen bukse

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Så fin ut den. Vet du noe om størrelsene?

Sjekket buksen min nå, og det står at det er Premium Punto stoff. Så det kan forklare prisforskjellen, og da gjorde jeg et nytt søk, og det er visst denne jeg har. Ante ikke at min hadde glidelås nede heller. Så kjøper du på nett, så kan du kanskje ta med begge i bestillingen så kan du se hvor like de er og om det er verdt prisforskjellen?

Størrelse synes jeg at den var korrekt. Jeg måtte ha L med mine 167 og 84 kg. Den har god elastikk og tenker at den vil sitte fint en stund også når jeg fortsetter vektnedgangen.

Synes bildene og stylingen var litt feil til denne på bildene (knirk). Den har et pent legg nedover bena så den ser litt mer pen ut.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat