Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-22, 09:28   #46
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mattekrav til lærerstudenter

Dette er jo utfordringen med allmenlærertanken som står så sterkt i Norge. Vil du undervise på 1.-7. trinn må du kunne undervise i alle fag, uansett interesse og evner. Da jeg gikk GLU 5-10 valgte jeg naturfag på høyskolen fordi det var det faget jeg ville ha mest utfordringer med å undervise i uten opplæringen på studiet. Så tok jeg master og nå er jeg plutselig kvalifisert til å undervise på vgs og hadde hatt en YF-klasse i naturfag denne våren om jeg ikke fikk kreft. For min del fikk jeg heldigvis massevis av entusiasme for faget da jeg studerte det, og man modnes jo også. Nå hadde jeg 5 i naturfag fra vgs, så jeg var ikke helt blank, men som elev har jeg aldri likt det faget. Det kan være en styrke det også, jeg vet hvor tungt det kan være.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat