Tråd: Hage 2022
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-22, 17:11   #10
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hage 2022

Har satt massevis til kuldestratifisering i kjøleskapet og ute: valnøtter, pawpaw-frø, bjørnerot, kvann, diverse rare løker, etc. Purrefrøene har spirt, og de første løkspirene (fra frø) har også tittet opp fra jorda. Disse tar ganske liten plass inne, og kan klippes ned hvis de blir for lange. Skal snart så chili, paprika, tomatillo, aubergine og artisjokk. Der må jeg beregne plass til å potte dem opp, særlig artisjokken trenger store potter for å vokse og trives. Resten av frøene bør nok vente til slutten av februar, selv om det gjør vondt å vente så lenge.

Gleder meg aller mest til å se hvordan det har gått med blomsterløkene i vinter. Tok litt av i fjor høst, så jeg håper på et skikkelig blomsterhav når våren kommer.