Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-22, 11:00   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.989
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Marvel Saga

Tenkte jeg skulle legge inn rekkefølgen vi ser Marvel-filmene i kronologisk. Som jeg nevnte i skravletråden, så er det mange meninger om rekkefølgen. De som er greit å vite er at hoveddiskusjonen er filmene mellom Civil War og Infinity War, og de er litt vanskelige å tidfeste og nå som jeg har sett de igjen, så tenker jeg at det går fint å se dem i ulike rekkefølger. Så null stress hvis man googler og får ørtogfhørti forslag, og bare må velge en Merk at Disney ikke har rettighetene til Spider-Man-filmene, det er Sony, så de må sees andre steder. The Incredible Hulk, med Edward Norton som Bruce Banner, er heller ikke Disney-film, men tror kanskje vi så den på Netflix?


Captain America: The First Avenger
Captain Marvel
Iron Man 1
Iron Man 2
The Incredible Hulk
Thor
The Avengers
Iron Man 3
Thor: The Dark World
Captain America: Winter Soldier
Guardians of the Galaxy vol. 1
Guardians of the Galaxy vol. 2
Avengers: Age of Ultron
Ant-Man
Captain America: Civil War
Spider-Man: Homecoming
Dr. Strange
Black Panther
Thor: Ragnarok
Black Widow
Ant-Man and The Wasp
Avengers: Infinity War
Avengers: Endgame
Spider-Man: Far from home
Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings
Eternals
Spider-Man: No Way Home

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat