Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-22, 11:13   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Marvel Saga

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

IzziCreo: Du må legge inn filmrekkefølgen fra den koronafrie skravletråden.

Jeg vurderer seriøst å hive meg på. (Det er ikke sånn at jeg har så altfor mye annet å gjøre for tiden.)

Yes, gjorde det akkurat

Ja! Gjør det! Jeg var litt lunken, for jeg har hatt endel følelser rundt disse filmene når jeg har sett de på kino. Den følelsen av å bli steam rolle't liksom; du setter deg ned og så blir du bare kjørt heseblesende gjennom en handling som du knapt rekker å reflektere over Det har gjort at jeg har lengtet etter den mer saktegående historieoppyggingen i film vi er vokst opp med, og hvor actionscenene måtte fordeles med omhu pga enorme kostnader. Så, ja, litt lunken, MEN når vi nå har kommer 2/3 inn i sagaen sammen med 9-åringen, så må jeg si at alt gir sååå mye mer mening når man ser filmene på denne måten. Som Niobe nevnte i skravle-tråden, så har Feige og co vært langt flinkere til å bygge universet og den lange historien, enn man kanskje først får inntrykket av når man ser en film hist og her. Og så er det jo klart det er kult å la seg henføre av nærmest ubegrensede budsjetter, heftige effekter, et skuespillergalleri man bare kan undres over hvordan de har klart å signe (takk, Sarah Halley Finn!), dyktige forfattere (for en humor!) og ja, alt liksom!

Og så er det jo komboen her da som gjør disse til enorme kassasuksesser; superhelter for barn og ungdom, musikk, skuespillere og (for noen) tegneseriene foreldrene har vokst opp med, som gjør at dette blir en familiegreie