Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-22, 15:02   #381
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.602
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Avsporing: husker vi var på campingplasser i bibelbeltet da jeg var liten . Der var det sånne telt med ulike menigheter. Søsteren min og jeg kalte det barnetimetelt. Vi fikk Jesus-bilder og sånt og syntes det var kjempegøy. Datidens bamseklubb liksom. Mamma og pappa var bare glad for litt alenetid. Haha.

De finnes enda Det er i alle fall på Dvergsnestangen. De som konfirmerer seg i kirken her om høsten er på leir en uke om sommeren, nær Risør/Tvedestrand. Det er leir for alle, ikke bare konfirmanter, med mye gøy og musikk, artister mm. Vårkonfirmantene er en helg på ski i Telemark. Nokså sikker på at min yngste går for ski og konfirmasjon om våren. Søsteren som konfirmerte seg om høsten var bare glad for at de slapp leir pga korona.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat