Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-22, 11:03   #3
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.861
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reverseringen av domstolsreformen, noen meninger?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg får bare en følelse av at det er et markeringsbehov for Regjeringen her, men jeg har ingen faglig innsikt. Jeg er tilsvarende irritert over reversering av sammenslåtte fylker, masse penger skal blåses på å markere at det har vært et skifte i kontorene. (Viken er nok muligens unntatt der, men her hos leg er det totalt meningsløst å reversere nå).

Jeg er helt enig i absolutt alt!

Dette er tullete markeringsbehov og jeg er skremt over dårligere rettssikkerhet for å være ærlig.

Denne regjeringen får jeg mindre og mindre respekt for kjenner jeg. Jeg har alltid vært av den formening at alle partiene, enten jeg er enig med dem eller ikke, har det til felles at de vil det beste for Norge og for nordmenn, de har bare veldig forskjellige forestillinger av hva det beste er og hvordan det bør oppnås, men jeg har alltid hatt tillit til at de vil oss alle vel. Det her jeg ikke nå.

Jeg sitter med inntrykk av at det er om å gjøre å markere seg og rive ned/endre/fjerne/utradere alt som er gjort de siste åtte årene for å vise at de kan. Ikke fordi alt er dumt/dårlig/unødvendig, men fordi de vil vise seg frem. Midt i en pandemi, som de for øvrig håndterer hårreisende dårlig etter halvannet år i opposisjon der de hadde absolutt alle svarene på hvordan alt skulle vært gjort bedre, bruker de tid og krefter på uvesentligheter og omgjøringer av tidligere saker i stedet for å styre oss trygt gjennom pandemien. De er til og med så jævla arrogante at de har kastet ut FHI og H.dir. fra møter om pandemien. Jeg har ikke ord!

Hvis de på heite livet skal gjøre om på tidligere vedtak, burde de kanskje ta tak i alt som har med strøm og strømforsyning å gjøre. Der er det nok å sette tenna i.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat