Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-22, 12:30   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reverseringen av domstolsreformen, noen meninger?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg får bare en følelse av at det er et markeringsbehov for Regjeringen her, men jeg har ingen faglig innsikt. Jeg er tilsvarende irritert over reversering av sammenslåtte fylker, masse penger skal blåses på å markere at det har vært et skifte i kontorene. (Viken er nok muligens unntatt der, men her hos leg er det totalt meningsløst å reversere nå).

Jeg er i det store og det hele frustrert over reverseringer og omkamper. Alt tar så himla lang tid fordi det er omkamper og reverseringer hele tiden. F.eks. Ullevål Sykehus, som er vedtatt nedlagt, men så kommer ny regjering og da blir det diskutert på nytt. Det er noen ildsjeler som er veldig engasjerte, men for de fleste av oss er det helt irrelevant om man legger ned Ullevål, beholder Ullevål, bygger ut ett sted eller et annet sted. Det eneste jeg ser som viktig argument er å ha et lokalsykehus på østkanten av Oslo også, så jeg er jo for Aker. Sikkert preget av at jeg opplever det som absurd å tilhøre Ahus, jeg bor jo i Oslo. Total avsporing, sorry...

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Dette. Jeg er helt enig med deg.
Legg til invitere og bruke penger på Taliban.

Det gjorde forrige regjering også.

Jeg har ikke noe faglig grunnlag for å mene noe som helst om domstoler eller noe, men jeg tror det er viktig at vi som bor tettbygd har forståelse for at det kan oppleves veldig annerledes å være veldig langt unna tjenester som kan være viktige. Vi må sjelden kjøre i mange timer for å komme oss til noe som helst, og det er vel mest det det handler om, all denne reverseringen. Det er ikke bare for å være tverr liksom. Jeg prøver å minne meg selv på det når jeg irriterer meg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat