Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-22, 22:37   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Niobe: jeg leide en sånn (eller, den tilsvarende fra Peugeot, tror jeg) og hadde det travelt da jeg plukket den opp - bare tok nøkkelen og hoppet i bilen. På vei hjem, så var jeg helt overbevist om at de hadde gitt meg feil bil og at jeg hadde fått en mye større enn jeg hadde bedt om. Den er VILT mye større på innsiden enn man skille tro!

Ja, den oppleves overraskende romslig, sammenlignet med i3'en til venninna mi. Som jo er større, men ikke oppleves så mye større. Og på min kan alle dørene åpnes på normalt vis..! Men i3 er jo veldig mye penere!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat