Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-22, 09:59   #56
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Vinteregenskaper var utrolig viktig for meg, da vi kjøpte bil. Ikke minst siden vi bor i en blindvei, som ligger i bunnen av en skikkelig bratt bakke. Bakken har en 90 graders sving rett etter det bratteste partiet, for så å ha et lite heng, rett før man kommer helt til toppen. Det er rimelig mange biler som har satt seg fast i den bakken (vi har strøkasse stående tilgjengelig for alle fastkjørte biler). Alle som bor i gata har gode vinterbiler, de fleste med 4WD. Jeg var ikke glad i å kjøre gamlebilen min (en A3, uten 4WD) opp bakken på de glatteste vinterdagene, så da måtte husets rallykjører (aka mannen) kjøre den. Nå vil begge helst kjøre ID4, og jeg opplever den virkelig som utrolig stødig selv på det kjipeste, glatteste vinterføret. (Appen kunne de virkelig ha jobbet litt mer med...)

Vi testet forresten Volvo XC 40 før vi endte med ID4. Den er også god og romslig, men hadde ikke plass til hundeburet vårt i bagasjerommet, så da utgikk den. Mannen syns dessuten den ikke var så god å kjøre.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat