Tråd: Hage 2022
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-22, 15:14   #113
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.815
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hage 2022

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Planen var å lage et enkelt, men stort drivhus av bare gamle vinduer. Men mannen ombestemte seg, og vi har endt opp med et drivhus/hagestue på 20m2. Vi har sånn bølgeplast i taket, men er nok ikke helt fornøyd med løsningen der enda. Det er for mye fukt i taket. Så vi får se hva det ender opp med. Men bygget står der, og jeg har brukt det til å ha en mini-feiring når jeg ble 50 år. Jeg er innom der flere ganger i uka bare for å være der inne, det er så fint der. Jeg ser for meg at jeg nesten flytter inn der når det blir vår. Når enn det måtte være.

Det høres helt fantastisk ut! Jeg tenker at jeg greier meg med ca 8-10 kvm, men kan jo alltids være lur og bygge det slik at det kan utvides seinere eventuelt..
Mannen har snekret en del de siste årene, så jeg tror ikke det er helt urealistisk at vi skal få det til.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat