Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-22, 22:15   #15
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hodeplagg til bunad for hårløse

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

@nextlife bruker sjalet til nordlandsbunaden som hodeplagg. Hun kan sikkert sende det bilde på PM.

Jeppsi, jeg har brukt det ubrukelige sjalet på hodet siden min eldste datters konfirmasjon i det herrens år 2003.
Jeg har brukt det på ulike måter, men liker aller best å ta midten på den delen som skal ligge øverst i nakken over pannen, og enten knyte endene foran eller feste de bak med en sølje.
Jeg synes det er skikkelig tøftog kult, og gjør at jeg faktisk orker å bruke sjalet.