Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-22, 14:11   #134
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat og helse for muslimer?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Etter dette kan man velge hvor mye man vil tilrettelegge, men jeg ser ingen grunn til å tilrettelegge mer for religion eller kostholdsretning, enn for kresenhet. Hadde jeg fått min mening, så hadde man tilrettelagt mer for den "kresne" (for en eller annen passende definisjon av kresen), men det er meget mulig jeg er litt forutinntatt.

En grunn til å tilrettelegge mer for religion og kostholdsretning er at det har gitte parametre, mens kresenhet er totally random. Og da mener jeg tilrettelegge på den måten at alle alltid skal ha et alternativ. Ellers er jeg selvsagt enig i at som lærer så bør man gjøre sitt for at alle har en næringsrik og hyggelig time (som også er et kompetansemål) uansett utfordringer. Så snurting og tvang er selvsagt ikke ok, samme hva.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat