Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-22, 18:04   #176
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat og helse for muslimer?

Kresenhet som er i kategorien "ikke mulig å få ned, ikke snakk om", vil jeg tro er en relativt liten andel av kresenheten i denne aldersgruppen? Burde nesten hatt et eget navn. Jeg tror det er langt mer utbredt med "grønnsaksskepsis", grining på nesen av fisk, skepsis til ting man ikke har prøvd før, litt uskyldige hang-ups, og manglende eksponering for variert mat? Og disse ungene har jo nettopp godt av å bli eksponert for mye rart, og oppfordret til å smake på alt, selv om de ikke skal tvinges (åpenbart) og ikke trenger å spise alt.

Mine barn er ofre for at jeg i mange år tenkte at det er slemt å tvinge barn til noe de ikke vil spise (som er sant), noe jeg hadde tatt alt for langt, slik at ungene ikke ville spise mat de ikke syns var "kjempegodt", selv om de var sultne. De har hatt ekstremt godt av skolekjøkkenet (og av at jeg fikk et litt mer nyansert syn på matpress).