Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-22, 15:28   #42
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.030
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du klimaoptimist eller -pessimist?

Jeg ville ikke turt bo særlig nært havet nå, og er glad for at både hus og hytte er godt over havnivået og alle de værste prognosene for havnivået.

Hetebølger er nok en reell fare her vi bor, mens hytta er godt beskyttet en stund, noen tiår.

Matauk er vi bare passe gode på, dvs Helten er jeger og kan det der med å fiske og vi dyrker bær, urter og hvitløk selv. Nyhagen skal preppes til sommeren mtp å dyrke mer selv. Da nyhuset ble rehabilitert ble det ekstra godt drenert og isolert og med vedfyr til matlaging i tilfelle strømbrudd. Flåttvaksiner og oppdatering av andre vaksiner gjorde vi før pandemien traff og fortsetter med det ja.

Jeg er i nest mest skremte gruppe, av og til på linje med Input.

Jeg er bekymret for at vi i nyhuset ikke har brønn/reservevann. Vi har kjeller under bakkeplan, den kan holde seg kjølig.

Æsj, innlegget ble litt rotete.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat