Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-07, 19:29   #6
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om å dømme andre ...

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det er ganske naturlig å synse for seg selv og sammen andre om nyhetsaker, slike som denne savnetsaken. For min del var det at kvinnen har vært på krisesenter før, har nyfødt barn som hun skal ha reist fra og at det er uenigheter mellom ektemann og familien til den savnede som gjør at jeg synser for meg selv om mulig scenario. Jeg er også åpen for at jeg tar feil. Vet ikke om jeg dømmer, ihvertfall ikke sånn som du beskriver det i hovedinnlegget, men det er selvfølgelig lett å være kjapt ut med meninger dersom noen er litt utenfor normalen.

Jeg har også tenkt som deg, men det er et stykke fra å tenke til å gå rundt og snakke med resten av verden om akkurat disse tankene. Så når det viser seg at jeg tok feil/rett så går det kun utover mitt eget verdensbilde og ikke andres spekulasjoner.

Kasia sier som vanlig mye klokt om det menneskelige behovet for å ha noen knagger å henge verden på.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat