Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-22, 14:30   #49
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du klimaoptimist eller -pessimist?

Jeg kan være i alt fra "det går til helvete"-gjengen, til "jaja, vi har knekt verre nøtter før"-gjengen, avhengig av dagsform (og vær!). Ja, og så er jeg litt permanent i "Ja, men hva med skiføret vårt?!"-gjengen.

Og så tenkte jeg på denne tråden da jeg hørte denne i går - veldig spot on på problemstillingen! "Den krypende apokalypsen"

https://www.thisamericanlife.org/762/apocalypse-creep

I realiteten: Bor på 100 moh, ønsker meg strandtomt, men bor i Oslo, så fat chance.

Ville nok lagt meg på ca TEK, tenker jeg. Og sjekket nøye forsikring og sånt. Å få flo inn i kjelleren en hendte gang er jo ikke krise, om man er forsikret for det og forberedt. Men det kan jo bli en veldid dårlig investering av veldig mange penger.