Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-07, 20:06   #3
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Levere inn penger

Politiet er en fin oppfinnelse. Har ikke levert inn til kiosken, nei.

Pappaen min var en distrè fyr. En gang han hadde hentet oppgjøret for en jobb, ca 20 år før nettbankene kom, la han hele pengebunken på taket av bilen da han fyllte bensin. Deretter satt han fast bendinlokket, betalte bensinen og kjørte. Etter en kilometer eller så gikk det opp for ham hva han hadde gjort. Han tok turen til politiet, ikke fordi han trodde han kom til å se pengene igjen, men for å ha gjort det riktige.

På vei ut fra politiet møter han en oppkavet dame på vei inn. "Vet dere hva?" ropte hun "Jeg har gått og plukket tusenlapper hele veien hit!". Det var bare èn lapp som var blitt borte. Det kaller jeg ufortjent flaks. Heldig for oss i familien som fikk middag den måneden likevel.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat