Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-22, 10:51   #5
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det mulig å bli flinkere til å planlegge?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Du må skrive ting ned. Bruk notatfunksjonen på telefonen og når du får en ide som er verdt å huske eller en tanke om en legetime som må bestilles eller ett eller annet som skal med på handlelista så skrive det ned med en gang. Når du sitter ved PC-en, eller der du nå måtte ha kalenderen din, så kopierer du over fra notatene dine.

Ha ei handleliste liggende på samme sted alltid og overfører fra notatene til handlelista.

Hva er det du vil planlegge? Effektiv rydding, matinnkjøp, ferier/turer, trening, videreutdanning? Det er litt lettere å svare mer konkret enn generelt "skriv lister" hvis det er et spesielt tema.

Trenger å planlegge alt mulig egentlig - måltider, ting jeg må huske på, hva jeg må gjøre den dagen, hva jeg må handle når det er flere helligdager på rad osv.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat