Tråd: Utstilling
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-22, 18:02   #6
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utstilling

De vernissagene jeg har vært på, har vært pent kledd, champis, en tale eller to (evt en introduksjon til kunstnerens virke) mingling og se på kunsten og ikke så mye mer. De som har hatt en liten oppmerksomhet, har typisk vært et kort og en blomsterhilsen. Det er blomster jeg har hatt med når jeg har kjent kunstneren.

Tar man en blomsterhilsen med i lokalet, er det omtenksomt om det er noe som bare kan settes fram. Det er sjeldent noe særlig vaser sånne steder. F.eks. bestille en liten oppsetning på en skål, eller en liten bukett i en vase el.l. Har fått laget slike buketter helt ned i 120 kr/ stk (det var kuvertbuketter til en middag). Bare ber om oppsetning til x kr og hvilken anledning det er.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat