Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-22, 20:20   #17
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ok, basset på overskriften og majoriteten av HI ditt trodde jeg det var nettopp «unnamanøveren» du ville snakke om/kritisere.

Haha, poeng! Jeg er tydeligvis litt opprørt over begge deler. Men mest over det siste, altså. Jeg er så skyggeredd på vegne av myndighetstilliten these days, og jeg blir så irri når noen setter den på spill.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns VG-saken fikk lite oppmerksomhet første dagen, men både kritikken og fokuset på det har da vitterlig tatt seg opp, så jeg syns ikke det virker som hun «slipper unna». Hva mener du er «stilt til ansvar på en ordentlig måte» da?

Jo, det begynner å ta seg opp litt. Men ikke nok, synes jeg. Og nå må vi bekymre oss om Ukraina og da er jeg redd det koker bort og blir liggende å ulme sammen med all den andre politikerforakten. Det er så viktig å få luftet ut disse sakene ordentlig!