Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-22, 13:12   #9
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

For alt vi vet kan hun faktisk ha fått råd om å gjøre det på den måten. Det er ingen tvil om at det har vært mye dårlig administrasjon, og mange dårlige råd til politikerne, i disse pendlerboligsakene. Det er en god grunn til at avisene også kritiserer administrasjonene, ikke bare politikerne.

Dette har jeg også tenkt, før Hadija-saken. Var det sånn at pendlerleilighet har blitt sett på som et frynsegode, som man burde benytte seg av. Gitt at så mange har gått på smellen. Det hadde også vært interessant å finne ut av tallene, totalt over tid. Er det faktisk så mange som det kan fremstå, som kan indikere at det har vært en holdning om at pendlerleilighet er et frynsegode, eller er det bare noen få egentlig som har gjort dette, som kan tyde på en mer kalkulert atferd.

For min egen del kan jeg se for meg at jeg hadde kommet ny inn i en jobb og ikke vært kjent med skikker og regler, og tatt info fra erfarne kolleger for god fisk og handlet i tråd med det, uten å være obs på at jeg kanskje burde sjekke selv hva som gjelder. Særlig som ung. Håper at jeg hadde tenkte litt lenger nå....

Edit: Nå leste jeg det Heilo skrev og hun sa det så veldig bra! Signerer helhjertet på alt som Heilo har skrevet.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat