Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-22, 13:53   #15
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan bidra med hjelp til ukrainere

Jeg deler broren min sin post fra FB om hva man kan gjøre for å hjelpe:
Mange har spurt hva man kan gjøre for Ukraina. Man føler seg utrolig hjelpesløst i møte med historiene som nå kommer fra Ukraina. Vi kan imidlertid alle gjøre noe og her er mine tanker om tre ting vi alle kan gjøre:
����Bry deg! Vise Ukraina at vi bryr oss. Still opp på markeringer og vis at Norge ikke aksepterer Russlands angrep. Det er 7.000 ukrainere i Norge og enda flere har venner og familie i landet. Vis dem at vi bryr oss og still opp.
�� Hjelp til forsvar. Gi penger til den ukrainske hæren. Situasjonen er desperat og hæren trenger våpen, medisiner og annet utstyr. (lenke under)
��Åpne dørene. Tusenvis av Ukrainare er på flukt. De trenger hjelp i nærområdene og husrom når de kommer til Norge. Organisasjoner som flyktninghjelpen er allerede på plass i Ukraina og trenger din støtte.
https://www.facebook.com/34616466554...336958691/?d=n

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat