Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-22, 14:55   #684
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg har fader meg kjøpt 5 liter vann fra Eldorado nå, en boks hermetisk leverpostei og tre bokser sardiner i tomat + Nugatti! :dåner: Har fra før dopapir og en boks fiskeboller og en boks hermetisk skinke i boden + Cola uten sukker. legger også ned en dobbelpakke Husmannknekkebrød og havregryn. :Kampklar: Hvis det blir brann i huset over kjelleren, må vi vel ut inngangsdøren til kjellerstuen. Mannen sa: Vi får vel hive oss i bilen og kjøre til fjells. Jeg: Vi har jo ikke hytte da ... han: Vi får sove i bilen. Jeg: Så langt strømmen på elbilen rekker ... Jadda. :rabla:

Karamell er ikke aktiv