Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-22, 18:07   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.085
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Strikkehjelp - spot sweater

Jeg har strikket i over 40 år og regner meg som en dreven strikker. Men nå har jeg måttet starte på nytt 3 ganger og er i ferd med å gi opp.

Det er altså snakk om Spot Sweater fra Anne Ventzel. Jeg skal strikke XL og legger opp 57 masker og strikker rette og vrange som det står for første pinne. Og så er det full stopp. Jeg skjønner ikke sammenhengen mellom de rette og vrange maskene og mønsteret. Og det blir enda verre av at det skal økes på både vrang og rettsiden. Det henger i hvert fall ikke på greip i forhold til mønsteret.



Er det noen som har strikket denne og kan forklare med en t-skje-forklaring?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat