Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-22, 21:56   #59
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Greit at Tove Karoline Knutsen ikke husker tilbake til da ho var 23, men hennes uttalelser om Hadja (23) nesten som et barn å regne, såvidt begynt voksenlivet. Guri, det trakk meg litt opp. Hvorfor vil de senke stemmerettsalder til 16, hvis ikke 23 er voksent?
Underlig.

Jeg blir så provosert av aldersargumentet. Man er godt voksen når man er 23. Man trenger ikke nødvendigvis oppføre seg og handle voksent, men man er ugjenkallelig voksen og kan ikke bli forundret om man blir forventet å opptrå deretter. Noe annet er jo bare galskap, fem år etter myndighetsalder. Jeg var bare et år og to eldre da jeg ble mor og alvorlig hjertesyk på kjøpet. I møte med NAV nytter det lite å være "ung og uerfaren".

Alt i denne saken, fra fiktive leiekontrakter, til skattefri utleie, lukter av bevisst skatteundragelse. Det er rimelig arrogant av Hadia Tajik å tro at vi ikke ser det.