Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-22, 17:50   #14
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tajiks unnamanøver

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

(...) Egentlig er dette på mange måter bare en videreføring av den kulturen som førte til medlemsjukset i AUF som ble avdekket på 90-tallet, som til slutt førte til at fire personer ble dømt for bedrageri. (Hvor blant annet Giske og Huitfeldt var personer som er nevnt som kjente til og bidro til jukset, men som ikke ble tiltalt). Det var nok mange flere enn de som til slutt endte opp på tiltalebenken som var en del av den ukulturen som førte til medlemsjukset.
(...).

Jeg hadde jo håpet at den saken skulle være skremmeskudd for juksemakere, men neida. Kanskje var det galt av Oslo AUF å ta hele støyten alene, at det gjorde at både andre partier og senere (voksne) politikere tenkte "Puh vi slapp unna, det gjør vi sikkert neste gang også.".
Jeg glemmer ikke kommentarene og hånlatteren fra de andre lokale ungdomspartilederne da jeg trakk mitt AUF-lag ut av min kommunes tilsvarende støtteordning. Den ordningen ble vedtatt opphørt av kommunestyret før Oslosaken kom for avisene og retten den gangen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat