Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?
Opprinnelig lagt inn av safran, her.
Når man ser på hva som skjer med miljøet finner jeg det faktisk utrolig merkelig at ikke flere er villig til å gjøre noe med det?!
Jeg tror faktisk de aller, aller fleste er villig til å gjøre noe for miljøet. Det er vel bare tilnærmingen til velgerne fra partienes side varierer fra parti til parti, og at folk tenker forskjellig på hva som er er viktig miljøarbeid avhengig av hvor man bor. Jeg har merket meg de siste dagene at mange av topp-politikerne tenker veldig og by/storby når de snakker mijøpolitikk.
Jeg tenker også på hvor viktig miljøpolitikk er for fremtiden og barnet mitt, MEN jeg tenker også på datteren min ikke har fått barnehageplass ennå, og jeg tenker også på at farmoren min på 91 år betaler 15800,- i måneden for sykehjemsplass.... Man kan fint ha to eller flere ting i hodet i valgtider i TILLEGG til at man tenker på miljøet.