Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-22, 11:30   #10
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passfrihet i Schengen - hva innebærer det?

Vi skal ut og reise i mai, og eldste sitt pass gikk ut i vinterferien, så dette har gjort meg litt svett. Min erfaring er at hvis det er viktig å få nytt pass innen et gitt tidspunkt er det lurt å sjekke med jevne mellomrom, for plutselig legges det ut masse timer. Hvis man er fleksibel, så kan det også komme avbestillinger samme dag.

Denne uken fikk jeg varsel i en nabolagsgruppe om at det ble lagt ut masse timer på onsdagen som var, men da var jeg for sen. I dag morges ble det lagt ut timer i neste uke, så jeg fikk sikret meg en av dem, etter å ha vært inne omtrent daglig de siste ukene. Så vidt jeg har skjønt så pleier Oslo å legge ut timer på fredager.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat