Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-22, 01:02   #4
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandnes vs Viking vs billig garn?

Eg liker best rein, ubehandla ull, og kjøper finull og tove når eg finn det på tilbod. Eg er og veldig glad i det som er tynnare, Holst supersoft, som kan bestillast frå Danmark. Det er lenge sidan eg har kjøpt nå, for eg har :kremt: eit lager.

Eg er litt politisk når det gjeld garnkjøp, og foretrekker å kjøpe frå nordiske produsentar. Særlig Drops og Europris er dårlege på å oppgi fabrikk- og produksjonsland. Eg har òg boikotta Drops etter at eg las litt om korleis dei presser små, enkeltståande garnbutikker til å selge med tap for å konkurrere på pris.

Viss eg skal strikke noko der eg treng ein konkret garnsort (og ikkje kan hente fram tilbudsgarn eller dansk garn frå boden) prøver eg å bruke faghandel.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat