Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-22, 10:56   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utdrikningslag for voksne

Må dere det altså? For meg høres koseklær, bål og bobler ut som nok i massevis. Men jeg har lite behov for puls og action.

Innser at det var et dårlig innspill, og slett ikke svar på det du spør om, men det er i alle fall greit å tenke over om man faktisk , eller om man bare "må" fordi man har hørt at det liksom er slik det skal være, og tror at det er det alle andre vil ha, hvis du skjønner. Mest fordi jeg personlig ikke greier å komme på en eneste slik aktivitet som jeg hadde syntes vært noe annet enn ren plikt, og avbrudd fra alt det hyggelige. Men folk er forskjellige.