Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-22, 19:22   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger jeg en airfryer?

Takk for svar!

Høres egentlig ut som jeg ikke trenger det. Vi spiser aldri pommes frites (vel, vi har jo poteter i stekeovnen av og til, da), hårruller, kyllingvinger og sånt. Og kjøkkenet er lite. Har ikke plass til mer utstyr, egentlig.

Vi frityrsteker heller aldri. Hvis du tenker på det med nederlandsk mat, Meisje, så kan jeg nok si at joda, han liler frityrstekt mat, men han får spise kvoten sin et snnet sted. Svigermor har vanlig frityrkoker. Vet ikke hvor mye den brukes, egentlig.

Takk for alle svar!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat