Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-22, 11:15   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sett Giske-filmen på kino?

Jeg mener å ha lest et sted, men klarer ikke nå å finne det igjen, at regissøren Håvard Bustnes selv endret syn på saken gjennom prosessen. Og at han i etterkant ikke er like sikker på om dette er medieskapt som han tenkte da han gikk inn i dette. Jeg antar at det reflekteres i filmen.

Jeg vet ikke om jeg skal se den på kino, men kommer garantert til å se den når den blir tilgjengelig på strømmetjenester. Jeg har møtt Trond Giske en del ganger ganger (av helt andre årsaker enn politikk), så jeg blir litt ekstra interessert.