Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-22, 13:12   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krigen i Ukraina - er du bekymret over ringvirkningene?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg er så heldig og priviligert at jeg ikke er personlig bekymret for økt rente og økte priser. Vi kan stramme inn på endel av forbruket vårt og likevel betjene gjeld og økt rente. Men det betyr ikke at jeg ikke er bekymret.

Vi er også i denne heldige og privilegerte situasjonen. Men jeg bekymrer meg i bøtter og spann for mye annet.

Det som skjer i Ukraina er hjerteskjærende, men situasjonen i Russland er virkelig også uholdbar. Kina og Russland fremstår nå som verdens stormakter (USA holder da bare på med sitt for tiden), og jeg blir vettskremt av tanken på situasjonen for de tøffingene som tør å ta til motmæle mot styresmaktene i disse landene. Det gjør de virkelig med livet som innsats.