Tråd: Termos
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-22, 23:19   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.299
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Termos

https://www.clasohlson.com/no/Thermo...rmos/p/34-1959

Jeg prøvde et vell av termoser da kidsa var små. Mot slutten av barnehagetida fikk de hver sin sånn her. De bruker de enda. De går på 9. og 10. trinn nå. Jeg har også en stor liters termos av samme merket som jeg fikk da jeg skulle begynne på folkehøyskole, tror jeg. Det er en god del år siden. Ser ikke brukt ut. I tillegg kan tuten brukes på alle størrelsene. Ikke noe gummi har blitt morkent gjennom disse årene, og hvis hellemekanismen er åpen når koppen skrus på lukkes den når bunnen på koppen treffer den. Aldri hatt søl med denne, annet enn noen dråper kakao som var igjen da koppen ble skrudd på. Kan også nevne at toppen/tuten ikke blir sur. For den kan skrus fra hverandre. Tåler maskinvask. Lønner seg å dytte ned den dingsen inni (du skjønner når du ser den) og ta et kjapt drag med kosten (eller en finger) før den går i maskina.

Minuset? Den er litt dyr. Jeg ønska meg til mine i julegave.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat