Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-22, 17:06   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppspositivisme, bare for overvektige?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg for min del mener at det er alt for mye fokus på kropp og utseende generelt, i samfunnet. Jeg synes disse kampanjene med fordel kunne jobbe mot at man heller skal legge mer vekt på andre egenskaper ved folk. Ikke fokusere enda mer på kropp, bare kropper med en annen fasong. Alle disse kampanjene bidrar bare til å styrke holdningen om at det aller viktigste ved et menneske er hvordan man ser ut.

Akkurat dette har jeg kjent på at er et ankepunkt for meg også, for kampanjen i seg selv setter jo fokus på kropp. Og jeg synes jeg ser alt for mye kropp, av alle slag, egentlig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat