Sv: Jeg vil til Sicilia
Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.
Har dårlig erfaring med å booke taxi til mange, se annen tråd. Ble anbefalt å la utleier booke suttle, dere kan trenge lokal italiensk språk for å virkelig få den.
Jeg stresset mest med at bilen hadde så svak motor, av og til må virkelig gamle biler kjøres forbi, da hadde jeg langlysene på en bil i baken med en gang, føltes som Flintstone sjåfør, hvis du husker. At det er trangt og hårnålssvinger blir fort normalen. Kjørte opp til Savoca, bare litt dårlig stemning i bilen.
Ja, sånt stresser meg også. En ting er at den ikke kommer helt på tiden hvis man skal en tur til byen for å spise, men det er jo noe helt annet når man skal nå et fly Jeg må ta en prat med mannen kjenner jeg. Hvis vi skal gå for den boligen det ligger an til nå så anbefales det bil. Den ligger rett ved stranden, men 5 km fra bysentrum. Vi vil jo oppleve litt også, og på de siste feriene våre så har vi hatt leiebil og liker den fleksibiliteten. Men det spørs hvor fleksibelt det er hvis det er håpløse kjøre- og parkeringsforhold