Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-22, 10:47   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veier ytringsfrihet OVERALT tyngre enn barns rettigheter til trygg oppvekst?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg klarer ikke helt å forstå at ikke politiforskriftene og lov om ytringsfrihet og hva har du, ikke fint kan brukes slik at de får lov til å brenne hva faen de vil, de jævla drittfolka, men ikke hvor som helst. Man gjør jo det i andre sammenhenger: Folk har lov til å demonstrere, men det settes rammer for tid og sted.

De kan få en liten krok på Skillebekk eller no.

Ja, det er det jeg ikke skjønner heller. Og det gjør eg så rasende. Og enda mer, at ikke Politiet går ut og motstrider påstanden til SIAN. For mennesker som kommer fra regimer der politiet har en mer uheldig sammenblanding av interesser enn her så er det jo ikke utenkelig å tro på denne påstanden, noe som igjen øker avstanden mellom politi og marginaliserte grupper.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat