Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-22, 21:23   #50
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ville du hatt til frokost?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er så herlig å lese hva dere ønsker dere til frokost! Nå lager vi oss ei liste over det vi ser for oss å klare å tilby, og vi vil definitivt ha fokus på at ting er hjemmelaget, nystekt, kortreist og ekte. Her vil eggerøra være laget av egg fra lokale leverandører, muligens også med navn på høna som la egget. I tillegg vil vi ha noe vi har dyrket selv. Vi har oss selv som målgruppe, og legger opp til det vi selv ville ha hatt. Og det er ikke kneipp med syltetøy fra boks.

Vi håper jo at det vi kan tilby av komfort og kvalitet vil oppveie det at man må dele bad. Og med tanke på overnattingsmulighetene i området så vil jeg tro at dette vil være en grei løsning.

Luftslottet! Jeg lagrer bestillingen din sporenstreks!!!

Jeg tror mange vil ønske seg noe litt annerledes, slik dere tilbyr.