Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-22, 17:00   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye vaner kan bremse klimakrisen: greier du det?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg tenker at det ikke kan stå på viljen til hver enkelt. Det er for krevende. Jeg tenker at vi trenger politiske tiltak og virkemidler som gjør det enkelt og nødvendig å handle på en måte som er innafor de politisk vedtatte målene om å begrense klimaendringene til maks 2 grader, ikke at hver enkelt av oss skal ta de valgene selv.

Jeg er helt enig, men det hjelper ikke når partier (partiet, kanskje?) som er villig til å innføre tiltak som reellt hjelper, ikke kommer over sperregrensen. Alle sier de ønsker politisk styrte klimatiltak, men det gjenspeiler ikke hva de stemmer.

Jeg gjør egentlig alt på den lista, så godt jeg kan. Det skorter nok mest på kleshandling, men det skyldes i hovedsak at jeg først nå er i en situasjon der jeg kan prioritere holdbare klær økonomisk. Og jeg har aldri eid en mobil som har levd så lenge, men jeg synes det er provoserende at mobilselskapene fremstiller det som nødvendig å kjøpe ny her år.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat