Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-22, 19:00   #2
Isprinsessen
Bør lage seg en tittel selv

Isprinsessen sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nye vaner kan bremse klimakrisen: greier du det?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg mener ingenting med dem i et klimaperspektiv. Bare at det er tradisjon for å behandle ulike landsdeler ulikt, men at i dette tilfellet Høst beskriver syns jeg ikke det bør være det. Du syns altså at det bør det, slik Høst foreslår? Ulik rett på mengde flyreiser i Nord-Norge og resten av Norge?

Rett og rett... Det er ihvertfall vanskelig f eks å komme seg til sykehus tidsnok i mange tilfeller her uten fly sammenlignet om du bor andre plasser i Norge. Samtidig når det ikke er mulighet for tog og en helst ikke skal ha bil så er fly et alternativ å reise med. Og alternativ transport tar lang tid. Hva skjer med næringslivet om de skal ta tog eller buss en distanse som er tilsvarende Oslo-Roma når de skal på møte ?

Jeg mener om Norge skal ha bosetting i nordområdene så må det tilrettelegges for det.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat