Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-22, 10:42   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal til Nice - tips?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Fra Cannes (og jeg tror båten kom fra Nice) kan man ta en dagstur til St Tropez.

Ja, det glemte jeg å skrive. Båttur til St. Tropez er i planene.

Jeg har bodd Aix-en-Provence, så har vært litt i området, men mest rundt Marseilles, selvsagt. Jeg og mannen har også vært på bilferie i området fra Cannes til Aix og til Nice tidligere. Nå håper jeg vi skal klare oss uten bil, for vi skal bare være en uke, og tog og båt kan funke greit dersom ikke det er for mye planer. Selv synes jeg kirkegården over Nice er flott, husker vi var der og gikk flere ganger da vi var studenter.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat